Suntem urmăriţi de blestemul bancului cu doua bile, pe care americanul le foloseşte pentru fitness, neamţul inventează un dumpelstichoberteiler cu super-tehnologie inside, iar românul, încuiat cu bilele într-o cameră, anunţă inocent: pe una am pierdut-o şi una s-a stricat. Tot aşa cu brandurile, puţine, firave şi neexploatate pe care le poţi găsi, cu greu, împrăştiate prin Bucureşti. Într-o lume în care se investesc bani grei pentru crearea şi dezvoltarea de branduri, noi înlocuim cu nonşalanţă o investitie de imagine şi atmosferă, care are o istorie si o unicitate bine conturate in Centrul Istoric, cu zorzoanele de marketing ale baiatului de la vanzari. Cine pierde si cine castiga? Nimeni nu castiga. Centrul Istoric pierde una dintre atractiile turistice importante, iar proprietarul, din dorinta de castig imediat la metru patrat , arunca la gunoi un brand mult mai valoros comercial doar pentru ca nu intelege nimic din “comoara” pe care a pus mana si nu stie cum o poate valorifica; berarul care a investit va avea un loc inghesuit si total nepotrivit, intr-o locatie ce nu va fi decat inca un loc de baut bere si atat. Centrul Istoric are nevoie de atractii speciale, altfel va fi locul cu carciumi din Bucuresti si atat . Mai avem cateva “bile“ pe care foamea de castig imediat si nestiinta le vor strica. Magazinele de antichitati, covrigaria inlocuita de patiseria de parter de bloc, sepcaria, merceria. Bucurati-va de ele cat mai puteti. Sau cumparati-le, este o investitie de viitor!
Tags: brand, Centrul Istoric, Curtea Berarilor, Curtea Sticlarilor
Aici trebuie sa va contrazic, dupa ce, pina acum, am fost in aceeasi echipa :): "curtea berarilor" e o poarta de trecere (inghesuita, scumpa si plina de fum)catre celelalte "bile". Nu stiu ce gindesc ceilalti, si nici bani sa investesc in zona nu am, dar stiu ca tinerii, intre o vizita la mercerie,(pentru a-si procura materia prima pentru gentute & accesorii)si una la anticariat, sint incintati sa dea de un loc cu umbra unde sa poata savura o halba de bere…si eventual un covrig, pentru ca, din cite stiu eu, covrigaria mica de pe colt inca mai functioneaza.
Nu stiu sigur daca o berarie in plus e mai "daunatoare" zonei decit inca un magazin cu rochii de mireasa sau un "butic" cu haine inzorzonate, roz.