«
»

brand, Centrul Istoric, Curtea Berarilor, Curtea Sticlarilor

Good bye, Curtea sticlarilor! Hai noroc, Curtea berarilor!?

05.02.08 | 1 comentariu

Suntem urmăriţi de blestemul bancului cu doua bile, pe care americanul le foloseşte pentru fitness, neamţul inventează un dumpelstichoberteiler cu super-tehnologie inside, iar românul, încuiat cu bilele într-o cameră, anunţă inocent: pe una am pierdut-o şi una s-a stricat. Tot aşa cu brandurile, puţine, firave şi neexploatate pe care le poţi găsi, cu greu, împrăştiate prin Bucureşti. Într-o lume în care se investesc bani grei pentru crearea şi dezvoltarea de branduri, noi înlocuim cu nonşalanţă o investitie de imagine şi atmosferă, care are o istorie si o unicitate bine conturate in Centrul Istoric, cu zorzoanele de marketing ale baiatului de la vanzari. Cine pierde si cine castiga? Nimeni nu castiga. Centrul Istoric pierde una dintre atractiile turistice importante, iar proprietarul, din dorinta de castig imediat la metru patrat , arunca la gunoi un brand mult mai valoros comercial doar pentru ca nu intelege nimic din “comoara” pe care a pus mana si nu stie cum o poate valorifica; berarul care a investit va avea un loc inghesuit si total nepotrivit, intr-o locatie ce nu va fi decat inca un loc de baut bere si atat. Centrul Istoric are nevoie de atractii speciale, altfel va fi locul cu carciumi din Bucuresti si atat . Mai avem cateva “bile“ pe care foamea de castig imediat si nestiinta le vor strica. Magazinele de antichitati, covrigaria inlocuita de patiseria de parter de bloc, sepcaria, merceria. Bucurati-va de ele cat mai puteti. Sau cumparati-le, este o investitie de viitor!

Tags: , , ,

1 comentariu

Dati cu parerea

:

:


«
»